Pomocou 4 jednoduchých krokov Vám zabezpečíme elektronizáciu všetkých činností na Vašom úrade v súlade so Zákonom č. 305/2013 Z.z. o eGovernmente.
- krok: Procesná analýza
Zmapovanie súčasného stavu procesov poskytovania služieb v rámci miestnej samosprávy, t.j. kompetencií v rámci mesta, legislatívne požiadavky, aktivity, úlohy, služby poskytované mestom verejnosti prostredníctvom on-line pripojenia. - krok: Elektronické služby
Aplikácia zjednodušenia a zrýchlenia vybavovania životných situácií občanov z pohodlia domova alebo kancelárie prostredníctvom internetu. Zahŕňa podávanie elektronických žiadostí, resp. formulárov občanom a podnikateľom bez osobnej návštevy úradu a obmedzenia úradných hodín. - krok: Integračné zámery
Integrácia základných zákonom stanovených prepojení:- Integrácia na základné registre, t.j. register fyzických osôb, register právnických osôb a register adries.
- Prepojenie na centrálnu komunikačnú schránku používateľov ÚPVS – modul eDesk.
- IAM (Identity and acces management) – komunikácia v rámci identifikácie a autentifikácie FO, prostredníctvom eID karty.
- eForm – oficiálne elektronické formuláre, ktoré môžu klienti vyplniť priamo na internete.
- krok: Prepojenie s CG eGOV
Všetky vyššie uvedené kroky sú prepojené na informačný systém CG eGOV, ktorý zabezpečuje na elektronickú komunikáciu medzi klientom úradu a Vašim mestom. Softvérová aplikácia je jednoduchým, efektívnym a spoľahlivým pomocníkom na zrealizovanie procesných činností Vášho úradu v zmysle zákona o eGovernmente.
Zaujala Vás naša ponuka? Kontaktujte nás a zistíte viac o možnostiach informatizácie na Vašom úrade.
0 Comments
Leave a reply
You must be logged in to post a comment.