Zdravie našich zamestnancov a zákazníkov je pre nás dôležité, preto z dôvodu šírenia koronavírusu zavádzame viaceré opatrenia. Naši zamestnanci sú tu pre Vás aj počas karantény, pracujú z domu, sú dostupní na e-mailoch a mobiloch, tak ako ste boli zvyknutí doteraz.
Podpora zákazníkov – HotLine
K dispozícii je telefónna podpora na pevnej linke: 052/285 14 01 alebo na mobilných zákazníckych linkách.
Nové mobilné zákaznícke linky
V rámci telefonickej podpory zavádzame od 20. marca nové mobilné telefónne čísla:
CG ISS – Správa, evidenčný podsystém | 0903 911 677, 0903 910 558 | |
CG ISS – Ekonomický podsystém (podľa modulu) |
Modul Daň z nehnuteľnosti, Poplatky, Exekúcie, Rozpočet, Pokladňa, Banka, Poštové poukážky | 0910 158 195 |
Modul Majetok mesta, Zmluvy, Účtovníctvo, Dotácie | 0910 156 146 | |
Modul Personalistika a mzdy, Objednávky, Fakturácia, Platobné poukazy | 0903 921 775 | |
Elektronizácia a CG DISS | 0903 758 643 0903 910 558 0903 911 677 |
Elektronická komunikácia – služby zákazníkom
Požiadavky, podnety a otázky môžete stále zasielať na e-mailovú adresu .
Pripomienky týkajúce priamo modulov informačného systému (produktov CORA GEO) – tak požiadavky, ako aj chyby – naďalej prednostne zadávajte cez aplikáciu CG HelpDesk.
Osobné návštevy a stretnutia
Chránime zamestnancov, zákazníkov, obchodných partnerov, ako aj ich rodinných príslušníkov, preto sme obmedzili vstup do kancelárií na minimum. Budeme radi, ak uprednostníte elektronickú formu komunikácie.
Žijeme v digitálnej dobe, preto veríme, že zavedené opatrenia neobmedzia našu komunikáciu.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme veľa zdravia.