CG HELPDESK HOTLINE

Nový priestor na komunikáciu s občanmi cez portál CG eGOV

Nový priestor na komunikáciu s občanmi cez portál CG eGOV
27. mája 2015 pavololeksak

Nová, šikovná webová aplikácia na rýchle a jednoduché nahlásenie občianskej pripomienky.

Prinášame Vám aplikáciu CG eGOV – Podnety, prostredníctvom ktorej občan dokáže zadať pripomienku úradu elektronickou formou. Pomocou nej dokážu občania Vášho mesta nahlásiť napríklad zlý stav vozovky, dlho nepoužívané vraky na parkovisku, prípadne rozhádzaný odpad na ulici a iné motívy. Používateľ nájde prehľadný formulár v hlavnom menu portálu na záložke „Podnety“. Nechýba v ňom ani možnosť priložiť fotografie, či iné prílohy, ktoré Vám pomôžu správne vyhodnotiť stav a závažnosť situácie. Výhodou používateľa prihláseného do aplikácie CG eGOV je, že systém mu automaticky predvyplní jeho identifikačné údaje a nemusí zadávať ani verifikačný číselný kód (tzv. captcha).

Občan určite ocení vždy aktuálnu informáciu, v akom stave riešenia sa podnet nachádza, prípadne údaj o prehľadnom zobrazení záznamu.

Evidovať podnety je možné aj cez webovú mapovú aplikáciu CG WebGIS. Stačí, ak pri zadávaní občan identifikuje lokalitu, napr. ulicu alebo budovu. Nasledujúci postup vytvorenia nového podnetu je už rovnaký ako pri vkladaní cez CG eGOV.Máte záujem získať viac informácií alebo vyskúšať ako aplikácia funguje? Kontaktujte nás.

0 Comments

Leave a reply